Naszym klientom proponujemy usługę audytu teleinformatycznego. Ma ona na celu zdobycie niezbędnej wiedzy o poprawności realizacji i rentowności zagadnień teleinformatycznych w przedsiębiorstwie takich jak obniżenie kosztów abonamentu i połączeń. Jej efektem są wnioski mające na celu optymalizację tych zagadnień. Wynikiem jest efektywniejsze wykorzystanie technologii teleinformatycznych w firmie. Podczas audytu telekomunikacyjnego przeprowadzamy: analizę stanu sieci teleinformatycznej, analizę potrzeb w zakresie funkcjonalności sieci komputerowej, kontrolę bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego, analizę posiadanych przez Państwa usług teleinformatycznych analizę potrzeb w zakresie funkcjonalności centrali telefonicznej. W ramach przeprowadzonego audytu otrzymacie Państwo: opis stanu technicznego sieci teleinformatycznej wraz z propozycją ewentualnych czynności modernizacyjnych i naprawczych wraz z wykazem niezbędnych materiałów, propozycję przeprogramowania posiadanej, lub dostawy wraz z instalacją, odpowiadającej Państwa potrzebom, centrali telefonicznej, propozycje dostawy urządzeń telefonicznych w zamian za zużyte, lub uszkodzone, propozycję modernizacji i rozbudowy sieci komputerowej, propozycję modernizacji usług teleinformatycznych mającą na celu podniesienie funkcjonalności i niezawodności systemu teleinformatycznego oraz obniżenie kosztów jego eksploatacji wraz z podaniem spodziewanych oszczędności. Audyt teleinformatyczny kończymy przedstawieniem szczegółowego raportu wraz z propozycjami zmian i ich uzasadnieniem.