Dla firm i instytucji wielooddziałowych istnieje możliwość na znaczącą poprawę funkcjonowania łaczności telefonicznej. Sieciowanie central telefonicznych Slican stwarza zupełnie nowe możliwości organizacji pracy i komunikacji pomiędzy oddziałami (różnymi lokalizacjami abonentów) jak i w komunikacji z zewnątrz. Pozwala uzyskać wiele wymiernych korzyści: - darmowe połaczenia pomiedzy oddziałami, - optymalizacja kosztów usług operatorskich, - jednolity plan numeracyjny dla wszystkich abonentów, - wspólna ksiażka telefoniczna, - minimalizacja kosztów zarządzania całym systemem, - przekazywanie statusu abonentów, grup i aplikacji PhoneCTI pomiędzy zlinkowanymi centralami, - tworzenie grup, w tym call center, z abonentów obsługiwanych przez różne centrale, serwery Slican, - dowolne korzystanie z łączy telefonicznych, w tym bramek GSM ( serwis SMS ) przez abonentów z różnych central, - uproszczone zarządzanie wspólną pulą numerów wewnętrznych, - bezproblemowa rozbudowa sytemu o kolejne lokalizacje. Coraz szerszy dostęp do wysokiej jakości transmisji danych - internetu sprawia, żę staje sie on najtańszym, a jednocześnie wystarczającym medium służącym sieciowaniu central i serwerów telekomunikacyjnych. Geograficzne połozenie odzdiałów firm nie stanowi już żadnego ograniczenia w wymianie informacji. Tworząc jednorodną sieć łączności zwiększamy wygodę i prostotę rozwiązania, z którego korzystają na co dzień pracownicy, uzyskujemy też oszczędności wynikające z optymalizacji ilości łaczy operatorskich i bezpłatnej komunikacji pomiędzy oddziałami.