Dla firm i instytucji poszukujacych usprawnień w swojej działalnosci proponujemy wdrożenie systemów teleinformatycznych wyposażonych w infolinie i aplikacji CTI oraz Call Center. Zastosowanie infolinii pozwala dzwoniącym do firmy klientom na szybkie uzyskanie połaczenia z wybraną osobą za pomocą spersonalizowanych zapowiedzi słownych. Uruchomienie infolinii nie wymaga dodatkowego oprogramowania i może być wykonane na dowolnej platformie sprzetowej Slican, Platan, Panasonic. Poprawa wydajności i komfortu pracy to domena aplikacji CTI przeznaczonej dla uzytkowników komputerów z systemem Windows. Przejrzysty interfejs graficzny aplikacji pozwala na wygodną obsługę całego spektrum komunikacyjnego użytkownika, połączeń telefonicznych, czatów czy sms-ów. Aplikacja pozwala również na: dostęp do książki telefonicznej centrali, historii połączeń, nagranych treści rozmów, podglądu statusów telefonów innych abonentów. Każdy oferowany przez nas serwer teleinformatyczny: Slican, Platan, Panasonic można doposażyć w oprogramowanie CTI. Profesjonalna obsługa telefoniczna klientów wymaga zastosowania nowoczesnych systemów i aplikacji, które pozwalają na obsługę ruchu przychodzacego i wychodzacego, uruchomienie infolinii, tworzenie grup call center, analizę jakości pracy personelu. W zależności od potrzeb wystarczy wdrożenie serwera teleinformatycznego, lub niezbednym staje się zintegrowanie serwera z wysoko wyspecjalizowanym oprogramowanie klasy call center. W naszych wdrożeniach stosujemy serwery: Slican, Platan, Panasonic oraz oprogramowanie firm CTI Solution i Thulium.