Klientom, dla których tworzenie, bądź utrzymywanie własnych zasobów teleinformatycznych jest nieopłacalne proponujemy udostępnienie dowolnego zakresu usług , w tym wirtualnych central telefonicznych, w chmurze. Nasza usługa obejmuje - wsparcie wykwalifikowanego personelu, który w imieniu klienta przeprowadzi proces migracji do chmury, - elementy chmury obliczeniowej, - serwery poczty elektronicznej, - wirtualne centrale, serwery telekomunikacyjne, - teleinformatyczne usługi operatorskie. Zalety chmury: - brak nakładów inwestycyjnych z góry, - brak konieczności utrzymywania własnej infrastrukturu oraz personelu, - niższe koszty zasobów IT w chmurze, - usługi wyższej jakości i wydajności, - dokładne dopasowanie świadczonych usług do potrzeb klienta, - łatwe powiekszanie, pomniejszanie zasobów IT w chmurze, Wadą chmury jest brak pełnej kontroli nad przechowywanymi w chmurze danymi.